Jaselská 826, Kolín

321 752 611

info@soskolin.cz

Začátek vyučování

Po - Pá 7:45

Rok 2023/2024

 

Kroužky a zájmové činnosti

Kroužky IT

3D MODELOVÁNÍ

  • Den: Pondělí
  • Čas: 14:30
  • Učebna: P3
  • Max. počet účastníků: 16
  • Ročníky: všechny
  • Lektor: Mgr. Lukáš Čákora

Základy modelování v profesionálním 3D softwaru Maya. V tomto kroužku se zaměříme, na základní ovládání a práci v sv. Maya s ohledem na nově nabité zkušenosti vycházející ze spolupráce s herními studii. Modelování, práce s texturou, animace v programu Arnold.

PRAKTICKÁ KYBERNETICKÁ BEZPEČNOST

  • Den: Úterý
  • Čas: 14:30
  • Učebna: B9
  • Max. počet účastníků: 16
  • Ročníky: všechny (při vyšším počtu uchazečů mají přednost 3-4. ročníky)
  • Lektor: Bc. Jiří Sicha
Kroužek se bude zaměřovat na praktickou práci v oblasti white hackingu a kybernetickou bezpečnost:
-Práce s Linuxem
-Programování v Pythonu se zaměřením na cybersec
-Penetrační testování
-Monitorování sítě
-Pokročilejší práce ve Wiresharku
-CTF scénáře
-Další oblasti kybernetické bezpečnosti
-Vlastní projekty

PROGRAMOVÁNÍ A DATABÁZE

  • Den: Středa
  • Čas: 14:30
  • Učebna: B8
  • Max. počet účastníků: 16
  • Ročníky: 3. a 4. ročníky
  • Lektor: Mgr. Jan Tříska

Kroužek je zaměřen na prohloubení znalosti databází SQL a aplikací pracujících s daty uloženými v tabulkách SQL, na hlubší porozumění a využití tříd(objektů), dále je možné získat znalosti z oblasti multiplatformních aplikací. Tedy takových, které je možné použít na mobilních telefonech s operačním systémem Android nebo iOS, nebo u ARM procesorů pro moderní aplikace v Microsoft Store pro Windows. Zde je výhoda znalosti zákonitostí tvorby webových stránek s pomocí kaskádových stylů.

VÝVOJ A DESIGN HER

  • Den: Čtvrtek
  • Čas: 14:30
  • Učebna: P1/P3
  • Max. počet účastníků: 15/16
  • Ročníky: všechny (při vyšším počtu uchazečů mají přednost 3-4. ročníky)
  • Lektor: Ing. Jiří Honz
Kroužek zaměřený na herní design a vývoj her jako takový. V první části se seznámíme s historií her, typem jednotlivých her, mechanikama a budoucností herního průmyslu. V druhé části se zaměříme na vývoj hry jako takové, tvorbu herních assetů a práci v prostředí Unity a dalších programech. Vyzkoušíme si práci jak ve 2D, tak ve 3D a výstupem bude vlastní týmový projekt, který bude mít možnost zapojit se do celorepublikové soutěže.

Registrace