Pokud již vytvoříte webové stránky, které byste rádi někde propagovali, anebo byste jen rádi sdíleli zajímavý obsah na internetu, potřebujete k tomu alespoň minimální znalost digitálního marketingu. Právě o tom nám přišel do školy povídat Jiří Krejčík z firmy JIRKONT s.r.o. Téměř dvouhodinová přednáška byla protkaná nejrůznějšími pojmy z oblasti internetového marketingu, zkušenostmi a seznámení s tím, jak vlastně propagace pro malé a střední firmy funguje.
Máte začínající e-shop a rádi byste, aby o něm lidi věděli? Chcete dát lidem vědět o nějakém produktu či službě, kterou právě uvádíte? Nebo jen chcete spustit zajímavou marketingovou kampaň, aby o vás na internetu bylo slyšet? Nejen to jsme si mohli se studenty z přednášky odnést.
Jiří krejčík nás zasvětil nejen do tajů internetového marketingu, ale také nás seznámil s tím, jak začít podnikat, být na volné noze, a jaký může takový příběh začínajícího podnikatele vůbec být. My mu za to velmi děkujeme a budeme se těšit na příští setkání.
Ing. Jiří Honz a kolektiv studentů