Téměř na samém konci tohoto školního roku poměřily své síly úplně všechny fiktivní firmy ze školy v pěti soutěžních kategoriích.
Soutěžilo se v prezentování, tvorbě letáku v anglickém jazyce, firmy nabízely své produkty v soutěži zvané Prodej za minutu, tvořily svůj instagramový příspěvek a předkládaly ho prostřednictvím QR kódu a porota hodnotila i firemní marketingové karty.
Porota byla složena z odborné části (5 pedagogů) a laické části (5 bývalých absolventů fiktivních firem). Celá sportovní hala byla plná adrenalinu, firmy studentů 3. ročníků si užívaly poslední minuty před ukončením své činnosti. Studenti prvních ročníků naopak čerpali inspiraci, kterou budou potřebovat od příštího školního roku. A jaké byly výsledky?
Nejlepší prodejce, který přesvědčil většinu přítomných k nákupu svých produktů, byla firma Taste the World, s.r.o. (3C).
Instagramový příspěvek byl nejpřesvědčivější od firmy Taste the World, s.r.o. (3C), o čemž rozhodli studenti 1. ročníků prostřednictvím hlasování .
Kategorie Marketingová karta byla hodnocena odborníky/vyučujícími předmětu IT a měla toto pořadí: 1. místo Paleo Cafe, s.r.o. (2C), 2. místo Moonlight, s.r.o. (3P) a 3. místo Wellness Spojka, s.r.o. (2C).
Kategorie Leták v anglickém jazyce byla samozřejmě hodnocena vyučujícími ANJ a skončila s těmito výsledky: 1. místo Prayer, s.r.o. (2P), 2. místo Moonlight, s.r.o. (3P) a 3. místo obsadila firma Taste the World, s.r.o. (3C).
Zřejmě nejdůležitější kategorií bylo prezentování firmy, kde zvítězila firma Moonlight, s.r.o. (3P), 2. místo obsadila firma Taste the World, s.r.o. (3C) a 3. místo Paleo Cafe, s.r.o. (2C).
Děkujeme všem soutěžícím za kladný přístup k firemním povinnostem a divákům/studentům 1. ročníků přejeme úspěšný vstup do podnikatelského prostředí v září příštího školního roku.
tým vyučujících FIFI