Jaselská 826, Kolín

321 752 611

info@soskolin.cz

Začátek vyučování

Po - Pá 7:45

Rok 2018/2019

 

Vzdělávací centrum Microsoft

Aktuální nabídka školení 2018/19 :

1. listopadu od 12:45 hod.                     Tipy a triky v MS Excel, jak pracovat s tabulkovým editorem efektivně

6. listopadu od 13:15  hod.                   Powerpoint – počítačová prezentace, tipy a triky, náměty pro pedagogickou praxi

22. listopadu od 12.45 hod.                  Office 365 – online služby ve školní praxi

10. prosince od 12:45 hod.                    Vedeme třídu digitálně, naučte se využívat cloudové služby

14.ledna 2019 od 12:45 hod.                 Windows 10 – operační systém ve školní praxi

 

 


 

 

 

Vážení kolegové učiteléředitelé a pracovníci ve školství,

v roce 2014  bylo v Kolíně na Střední odborné škole informatiky a spojů otevřeno nové školící středisko firmy Microsoft pro region Středočeský kraj. Byl bych rád, kdyby se toto středisko stalo Vaším skutečným a dlouhodobým partnerem ve vzdělávání v oblasti informačních technologií.

Náš tým je připraven nabídnout Vám takové vzdělávací kurzy, které pro Vás a Vaše pedagogy budou zajímavé, aktuální a odborně přínosné. Rádi bychom pro Vás vytvořili tvůrčí prostředí, kam se budete rádi vracet.

Mgr. Hynek Kohout, Ph.D.

koordinátor vzdělávacího centra

 


Jak se přihlásit:

1. Na e-mail hynek.kohout@soskolin.cz mi pošlete svoje jméno, příjmení, e-mail a školu, pracovní pozici, datum narozen, telefon a kurz, o který máte zájem, a já vás do kurzu zapíši. Tyto údaje jsou nutné pro vystavení certifikátu a případně pro naši vzájemnou komunikaci.

2. Obdržíte ode mne potvrzovací e-mail, že jste na kurz byli zapsáni.


 

 

Potřebujete poradit, měli byste zájem o kurz nebo seminář, který není v aktuální nabídce vypsaných akcí…….využijte kontaktního telefonu a e-mailu uvedeného výše.

Pravidla kurzů (již vypsané aktivní kurzy jsou uvedeny ve spodní části těchto www stránek)

1.       Délka kurzu je 3 vyučovací hodiny, pokud budou mít účastníci zájem, lektor je připraven se jim samozřejmě věnovat i nad rámec časové dotace kurzu.
2.       Kurz je určen pro všechny zájemce – pro absolvování kurzu jsou požadujícími znalostmi základní orientace v počítači a ovládání operačního systému.
3.       Není třeba se  obávat, že účastníci nemají dostatek dovedností a zkušeností pro vybraný kurz, lektor je připraven uzpůsobit obsah individuálním potřebám posluchačů a jejich tempu.
4.       Počet osob v jednom kurzu 8 – 12 (max.14).

 

Jak zapojit Vaše zaměstnance do ICT vzdělávání?

1.       Výborná volba je pokud na kurz, který zvolíte podle potřeb vaší školy vyberete více než 8 zaměstnanců. Zvolíte si den v týdnu a přibližné datum a středisko vám nastaví vybraný kurz přesně podle vaší potřeby – uzavřený kurz.
2.       Pokud je pouze několik zaměstnanců na daný typ kurzu (7 a méně), uvedete den v týdnu a přibližné datum – středisko zařadí kurz do vypsaných kurzů na svých stránkách jako otevřený kurz a bude doplňovat účastníky do kurzu i z ostatních škol na požadovaný minimální počet 8 lidí.
3.       Zaměstnanci se sami přihlašují na již vypsané otevřené kurzy uvedené na stránkách našeho střediska nebo napíší své přání na adresu vzdělávacího centra – středisko zařadí kurz do vypsaných kurzů na svých stránkách jako otevřený kurz.

Jak si vytvořit registraci a přihlásit se na kurz?

1.       Účastníci kurzu se registrují sami na jednoduchém registračním formuláři na stránkách střediska a následně se přihlásí na svůj kurz. Registrace je platná pro všechny kurzy. Dále se stačí pouze přihlásit do kurzu, nová registrace již není nutná.
2.       Pokud zašlete středisku seznam zaměstnanců, středisko je zaregistruje a přihlásí na kurz samo.

Kontaktní údaje

Jaselská 826, Kolín

321 752 611

hynek.kohout@soskolin.cz

http://www.soskolin.cz

Naše činnost


Bezplatné semináře pro pedagogické pracovníky


Bezpečnost v počítačové sítí Internet

Tabelty ve školní praxi

Microsoft Word 2013 – Využití textového editoru v pedagogické praxi

Microsoft Excel 2013 – Využití tabulkového kalkulátoru v pedagogické praxi

Microsoft PowerPoint 2013 – Profesionální prezentace v pedagogické praxi

Microsoft Outlook 2013 – Elektronická komunikace v pedagogické praxi

Windows 10 – praktické použití pro pedagogy

Cloud a cloudové služby Microsoft pro školní využití

Office 365 – Jak pracovat s Office 365

Office 365 – využití a nasazení ve škole, možnosti Office 365

Novinky v Microsoft Office 2016

Microsoft Access 2013 – Databáze jako nástroj školní evidence

Microsoft OneNote 2013 – Poznámkový blok pro přípravu vyučovací hodiny

Práce s datovými úložišti OneDrivePro

Semináře je možné v případě zájmu navrhnout pro úplné začátečníky, mírné pokročílé a pokročilé.

Cena semináře:
Semináře jsou zdarma.

Délka kurzu
3 hodiny  –  základní semináře s prvotními informacemi. Při individuální dohodě se vzdělávacím centrem lze délku školení prodloužit dle potřeby.

Předpoklady
Kurz je určen pro všechny zájemce. Pro absolvování kurzu jsou požadujícími znalostmi základní ovládání Office a základní orientace v počítači a ovládání operačního systému Windows. Není třeba se  obávat, že nemáte dostatek dovedností a zkušeností pro teno kurz, lektor je připraven uzpůsobit obsah individuálním potřebám posluchačů a jejich tempu.

Poznámka
Je možné zařadit semináře s obdobnou strukturou pro Windows 7 a Office 2010

Pro potřeby školicího střediska je k dispozici pět kvalitně vybavených specializovaných počítačových učeben. Všechny učebny jsou vybaveny multimediální technikou a dataprojektory, což umožňuje zařazení moderních didaktických technologií.

Školicí středisko je zařazeno do programu mezinárodní certifikace firmy Microsoft.

Najdete u nás vlastní parkoviště, středisko se nachází asi 5 minut chůze od autobusového a vlakového nádraží v Kolíně.

Koordinátor centra

Mgr. Hynek Kohout, Ph.D.

 

Lektoři centra

Mgr. Jan Tříska

Ing. Jiří Honz

Mgr. Michal Keltner

Mgr. Vladimír Hradecký

Lektor Microsoft

Microsoft® Partneři ve vzdělávání